شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

۱  : تاریخچه شرکت :
 شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون ( سهامی خاص ) واقع در بیستون ، کیلومتر ۳۰ جاده کرمانشاه – همدان در تاریخ ۵/۱۲/۱۳۴۴ تحت شماره ۲۶۰ در شهر کرمانشاه به ثبت رسیده و در سال ۱۳۴۶ با تولید انواع فرآورده های لبنی شامل شیر ، ماست ، کره و روغن مورد بهره برداری قرار گرفت در حال حاضر انواع فرآورده های لبنی در حال فعالیت می باشد. در سال ۱۳۸۹ سهام این شرکت به میزان ۱۶/۸۲ درصد به شرکت طاهرنیروی پارسیان (بخش خصوصی) انتقال یافت.
شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون به عنوان اولین تولید کننده انواع فرآورده های لبنی در غرب کشور ، با حدود نیم قرن فعالیت،  نقش موثر و اساسی در توسعه و گسترش بخش دامپروری منطقه غرب داشته است ، این شرکت با تولید انواع فرآورده های لبنی بشرح ذیل:
•    انواع شیرپاستوریزه، انواع ماست، انواع دوغ، کره ، روغن حیوانی ،  پنیر و سایر محصولات شرکت نقش مؤ ثری در تأمین سلامت جامعه و رونق اقتصاد منطقه دارد.
شرکتشیرولبنیات پاستوریزه بیستون در سالهای: ۱۳۸۸و ۱۳۹۱ بعنوان واحد نمونه صنعتی ،  و واحد نمونه استاندارد  و در سالهای:  ۱۳۹۰، ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ بعنوان واحد نمونه صنعت غذا  در استان  انتخاب شده است.
 این شرکت دارنده گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم ایمنی موادغذائی برمبنای استانداردهای  بین المللی  IMS & ISO 22000 : 2005 می باشد.
۲ : چشم انداز و اهداف شرکت :
شرکت شیر و لبنیات پاستو ریزه بیستون یک شرکت عملگر است و همواره تلاش کرده است رابطه سودمندی با گروههای ذینفع (مشتریان، کارکنان، عرضه کنندگان مواد اولیه، سهامداران، دولت و جامعه) داشته باشد و آن را بهبود بخشد.
ما در رویای خود دیدگاه بلند مدت داریم و همین امر باعث می شود که هیچگاه در قالب دوره های کوتاه مدت نیندیشیم، هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنیم و همواره همه کارکنان را تشویق نماییم تا در راه تامین نیازهای گروههای ذینفع شرکت و ارضای آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.
رعایت اصول اخلاقی و پایبند بودن به آیین نامه های سازمانی که بر پایه آن می کوشیم در رابطه ای که با گروههای ذینفع و خود داریم، همواره بر میزان صداقت، درستی و رشد شخصی خود بیفزاییم و همین ویژگی یکی از چشم اندازهای شرکت می باشد.
ما بر این باوریم که مشتریان، سرمایه های واقعی شرکت بوده و می بایست با رعایت مقررات و الزامات قانونی، بهداشتی، ایمنی و سلامت جامع را با تولید با کیفیت مطلوب محصول تامین نمائیم و وظیفه داریم تا در حوزه کاری خود هرگونه اطلاعات مشتریان را به سرعت، با توجه به مقررات برای آنان فراهم آوریم. همچنین بر این باوریم که مبنای ارزیابی فعالیت های ما، نظرات و میزان رضایت مشتریان است. در یافت هرگونه انتقاد، نظریه و پیشنهاد از سوی مشتریان را ارج نهاده، از آنها به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء کیفیت استفاده نمائیم
۳ : شعار تبلیغاتی شرکت :
در حال حاضر شعار تبلیغاتی شرکت (( طعم و کیفیت برتر  ،  راز نیم قرن حضور مستمر  )) می باشد. این شعار با توجه به این اصل انتخاب شده ،  تا  یادآور قدمت شرکت باشد،  چراکه اکثریت مردم غرب کشور،  لبنیات را با شرکت شیر بیستون  می شناسند، از طرفی یکی از مواردی که می تواند علاوه بر شعار مذکور بر روی آن تکیه کرد،  اعتماد
مردم غرب مخصوصاً (( کرمانشاه )) ،  به محصولات تولیدی این شرکت،  از نظر سلامت و تازگی محصولات باشد، که بحق تصور درستی است.
۴ : بازارهای هدف مشخص شده شرکت :
بازارهای فعلی شامل:

•    استان های کرمانشاه – همدان – قزوین –  ایلام – کردستان – خوزستان – لرستان – مرکزی
•    کشور عراق

 

          

آسیاب چکشی و تیغه ای
دستگاه یونجه خرد کن
http://bazaredam.ir/?p=1021
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.